Kul saker på G 😍🙏

Vilken mysig eftermiddag och kväll det blev igår! 🥰
Under dagen blev det massa ödlor skapade tillsammans med ’mina’ kids. Visst är dom coola? Se nedan 😁 vi har också lärt oss en massa fakta om ödlor. Jag har exempelvis fått lära mig att ödlor inte kan springa och andas samtidigt! 
Till lunch blev det en riktig favoriträtt för många av eleverna, efter önskemål av en elev! Inte riktigt min favoritmat, jag äter hellre thaimat. Men eleverna var nöjda! 😋
(null)
(null)
(null)
(null)

Jag kom hem vid 15-tiden, då hängde Fredrik vid poolen så jag gjorde honom sällskap! 
(null)

Senare under eftermiddagen tog vi moppen ända bort till Mae Phim och Monghere Café. Detta då jag ville visa Fredrik både varanerna och den mysiga restaurangen 😊
Det var flera varaner som kom simmandes, nyfikna, men bara en som vågade sig upp på land litegrann. Visst är dom coola? Väldigt ormlika huvuden när dom kommer simmandes. 
(null)

Jättemysig miljö på restaurangen när det börjar bli mörkt, med alla lampor! 😊🙏
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

En superkväll helt enkelt! 😊
Idag slutar vi klockan 15.30 och jag har lite bokföringsmöte med, då jag hjälper Marie att sköta vissa bitar när hon är i Sverige (via Teams). Jag och Björn ska också planera lite inför avslutningen vi har på fredag! Då är det sista skoldagen för den här säsongen och vi har lite kul planer på G 😊🙏

Kommentera här: