Ett litet mission đŸ„ł

 
Nu sitter jag pĂ„ planet och vĂ€ntar pĂ„ att det ska lyfta ✈ jag var visst ute i extremt god tid och var framme i Bangkok redan 4 timmar innan avgĂ„ngstid. Det hade knappast behövts, för detr sĂ„ extremt lite folk pĂ„ flygplatsen. Inget kö nĂ„gonstans och planet Ă€r knappt halvfullt. Fördelen Ă€r vĂ€l att jag fĂ„r 3 sĂ€ten för mig sjĂ€lv och kan ligga ner och sovaÂ đŸ„łâœŒïž
Det kommer att gĂ„ Ă„t om jag ska fördriva 16 timmar pĂ„ detta plan đŸ€Šâ€â™€ïž
 
Ekar tomt vid gaterna.. 

 
Jag började förresten dagen inne i Ban phe i morse.. Åt frukost pĂ„ Elephante cafe. DĂ€r Ă„t jag en ost- och skinksandwish samt nĂ„gon slags smoothie med kĂ„l i 🙈
Den var inte supergod men helt okej..
 
Anledningen till att jag var inne i Ban phe var att jag hade ett litet mission. 
Ska visa resultatet senare đŸ™ƒđŸ„ł
 
HejdÄ huset 👋

Kommentera hÀr: