Thai-style 👌

Lördag kvÀll och jag ligger i sÀngen och kollar pÄ The Handmaid's Tale. Det har varit en lugn helg Àn sÄ lÀnge och det Àr hur skönt som helst!
IgÄr blev det en liten stund vid poolen efter jobbet och pÄ kvÀllen Äkte jag till gymmet.
Idag hade jag en tid bokad för att fixa naglarna kl 09. Jag och Therese var dĂ€r i torsdags för att fixa bĂ„das naglar men nĂ€r det hade tagit 2 timmar för henne att fĂ„ bort mina gamla naglar och Therese ocksĂ„ skulle hinna fixa sina naglar sĂ„ bestĂ€mde vi att jag skulle komma tillbaka imorse för att göra fĂ€rdigt mina. 4,5 timme tog det totalt att fĂ„ bort mina gamla och fixa nya naglar 🙈 det tar max en timme hemma i Sverige. Tjejen som gjorde dom var jĂ€ttegullig och extremt noggrann men hon hade vĂ€l inte riktigt samma förutsĂ€ttningar eller material som hemma. Hur som helst blev dom snygga iaf 🙂 hoppas att dom hĂ„ller.
Efter nagelfixet hÀmtade jag Peder med moppen och sÄ Äkte vi till stranden. VattennivÄn stod vÀldigt högt idag (som syns pÄ en bild nedan), Ànda uppe vid solstolarna.
 
IkvĂ€ll har vi varit inne i Ban Phe och Ă€tit pĂ„ Pier Cafe. Peder Ă„t deras vĂ€lkĂ€nda hamburgare och för min del blev det Panaeng, det Ă€r sĂ„ gott men idag var den i starkaste laget 😅 vi stannade sedan pĂ„ "Ö&B", eller ja Thailands version av vad man skulle kalla "Ö&B" 😂 De har verkligen ALLT och lite till, som syns pĂ„ bilderna lĂ€ngst ner. Extremt mycket plast och 'krims-krams' men vi hittade det vi letade efter, nĂ€mligen en solsĂ€ng 😁 hela solsĂ€ngen fraktade vi sedan i ett jĂ€ttepsket pĂ„ moppen hem frĂ„n Ban Phe, thsi-style👌

Kommentarer:

1 Maria Jonsson :

Vad gott det ser ut 🙂

2 Maria Jonsson :

Vad gott det ser ut 🙂

Kommentera hÀr: