Vet ni vad som händer imorgon? 😍

Hemma och landat i sängen efter en mycket trevlig kväll hemma hos Johan, Stina och Noah på TDV. Jag, Therese och Peder åkte dit vid 17 och blev bjudna på både vin/öl och svenskt godis/snacks 😋😜 Vi har nämligen blivit inbjudna av dem till en "Leif och Billy-kväll" med tillhörande passande klädkod (se nedan 😂👇). Jag har aldrig sett det innan och om du inte har gjort det heller, sök på det på Youtube eller svtplay. Rätt kul faktiskt 😂 tack alla för en massa skratt ikväll! 💕🙏
 
Imorgon är det fredag och vet ni vad som händer mer imorgon? Min mamma kommer hit 😁🇨🇷
Hon landar vid 12.30 och kommer hit lagom tills jag kommer hem från jobbet vid 15-tiden. Det ska bli såå kul att visa henne runt här ❤️
 
Det är så kyligt här nu om kvällarna och morgnarna förresten, sedan några dagar tillbaka. Jag har till och med använt långärmad tröja när jag åkt MC, för första gången här nere. Dom säger att det kan hålla i sig några dagar och sen blir det ofta varmt igen. Men när jag säger att det är svalt här, så är det fortfarande 23 grader 🙈 det skulle man nog knappast kalla svalt i Sverige. Kan det innebära att jag acklimatiserat mig? Det känns så. 30 grader känns helt lagom om dagarna tycker jag. Fördelen med nätterna kyla är i alla fall att AC'n inte behöver användas lika frekvent 😊 
 

Kommentarer:

1 stina:

Superhärlig afton! Kul att du ändå gillade Leif och Billy 😂❤️

Svar: Jaa det var roligt faktiskt 😍🙏😂
Ida Lidebjer Granberg

2 thessresa.blogg.se:

Så mysig kväll❤️. Jag är så glad för dig/er att din mamma kommer ner. Ska bli kul att träffa henne.

Svar: Tack fina du! ❤️ Det ser jag fram emot med
Ida Lidebjer Granberg

Kommentera här: