Vilken mysig kväll!

Vilken mysig kväll jag har haft! 😊🙏 
(null)

.. återkommer mer om det lite längre ner. Jag började i alla fall min dag med en sovmorgon. Det var välbehövligt! 
Därefter blev det en liten sväng bort till gymmet för att gå på bandet (fortfarande inte i närheten av hostfri tyvärr 😩). Samtidigt som jag gick på bandet så kollade jag på det sista avsnittet av "Din personlighet" som detta avsnitt handlade om autism och adhd. Superintressant! 
(null)
(null)
Därefter blev det kombinerad frukost/lunch på altanen innan jag gick till poolen där jag spenderat största delen av min dag lyssnandes på olika P3 Dokumentärer! 😍 
(null)
(null)
(null)

Ikväll blev jag medbjuden på middag tillsammans med ett gäng grannar härifrån, som skulle till en tysk restaurang jag aldrig varit på. Vi åkte songthaew dit och jag har haft en supertrevlig kväll 😊
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Nu är det sovdags för Ida! 
Ska på massage imorn kväll och jag hoppas veeeerkligen att min hosta är tillräckligt bra tills dess, så att jag inte hostar bort den sköna stunden 😅🙏

Kommentera här: