Den kommer i helgen hoppas jag..

Hej hopp!
Jag har nog den mest irriterande rethostan som finns just nu đŸ«Ł den gör mig tokig! 
Köpte ju nĂ„n hostmedicin som smakade lakrits hĂ€romdagen, men det verkar inte hjĂ€lpa det minsta. Aja, förr eller senare gĂ„r det vĂ€l Ă¶ver tĂ€nker jag 🙃 
IkvĂ€ll kĂ€nns det som att jag har tillbringat den mesta tiden i telefon/facetime. Har pratat med Charlie & Hanna, Fredrik och mamma i olika omgĂ„ngar â€ïž
Annars har dagen sett ut som de flesta vardagarna gör. Vi har skapat supergulliga sköldpaddor idag, jag och de yngsta barnen 😍 vad tycks?
(null)

Efter att vi hade slutat för dagen blev det lite boklĂ€sning, hĂ€ng och umgĂ„s lite vid poolen. Dock utan nĂ„gon sol i sikte. Den kommer i helgen hoppas jag đŸ«Łâ˜€ïž lĂ€ngtar! 

Var nere pĂ„ Pinery-restaurangen och bestĂ€llde mat som jag tog med hem, det var gott! 
(null)
(null)


Kommentera hÀr: