Såå obehagligt 🫣

Lördag = ledig dag! Något som
Inte har varit så värst samarbetande idag är vädret. Mulet och grått, samt ösregn under några timmar mitt på dagen. Därför valde jag att stanna ’hemma’ vid poolen och åkte inte iväg till nån strand idag, som egentligen var planen. Jag låg och läste vid poolen fram tills dess att det började regna, då hängde jag på altanen istället. 
(null)
(null)
(null)
(null)

Framåt eftermiddagen blev det en tur bort till gymmet och sen hade jag faktiskt bokat tid för fotvård på Bua Sawan SPA. Det är en riktig SPA-salong (till skillnad från de som är på stränderna) i en härlig, lugn miljö. Jag har dock bara varit på massage där innan, men då varit jättenöjd. Däremot gillar jag veerkligen inte fotvård egentligen, jag tycker att det är såå obehagligt när någon annan håller på med mina fötter 🫣😅 men jag kände att jag verkligen behövde det.. har fått en självspricka på hälen pga. att jag gått så mycket barfota, som inte är superbehaglig. Så det har bara att gilla läget! 
(null)
(null)

Som tur var kunde jag distrahera mig med att välja mellan en himla massa nagellack medan hon grejade.. hon filade dock lite väl mycket på två ställen så det sved som tusan när hon hade på nån slags alsollösning eller liknande efteråt 🫣 
(null)
(null)
Hälsprickan, det ena stället där hon nog filade lite för mycket 🫣 
(null)
Men mjuka och lena som sammet blev dom! Och rosa naglar fick jag med 👣
(null)

Ikväll har jag, Marie och Pim ätit hos Jake & Dow på TDV-restaurangen. Supergott!
Man får dessutom alltid popcorn innan maten där 🙃
(null)
(null)
(null)
Kompisar! 
(null)

Glömde ju berätta om Pims affär förut!
Marie och Pim åker ju hem på torsdag och Pim  (med hjälp av Lovi) öppnade därför affär idag för att sälja lite av de råvaror som inte gått åt, till alla grannar 🤓 med bland annat kaviar, ägg och prinskorv. När jag kom dit fanns det dock inte så mycket kvar 🤣 så jag köpte två stycken SPY, typ alkoläsk/wine cooler. Nu dricker jag inte superofta, men det kan nog säkert gå åt 🤓
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentera här: