Så imponerad!

Hejsan hoppsan! 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänkte bara sammanfatta dagen lite innan läggdags. Känner mig väldigt trött faktiskt, vilket jag inte borde dels med tanke på att jag fick sovmorgon i morse och jag har inte gjort nåt värst ansträngande idag 😅🤷‍♀️ men men. Har också haft huvudvärk hela kvällen, troligtvis efter massagen jag var på förut, på Bua Sawan SPA. Hon knådade min nacke mycket, vilket var väääldigt välbehövligt! 😬 jag är så imponerad över att det tydligen märks så tydligt vilka ställen som behöver mest behandling, trots att man inte talar samma språk 🤷‍♀️ att det känns så tydligt i musklerna liksom, när man är stel. Massagen jag var på idag var helt klart den bästa jag varit på under denna tid i Thailand. Hon var väldigt kunnig och sen gör ju miljön sitt också såklart! En lugn och mysig miljö med avkopplande musik.
Innan massagen hade jag också bokat en timmes bodyscrub. Det var skönt på ett annat vis 😅 blev skrubbad med nån svart/brun sörja över hela kroppen. Nu är jag sååå len 😁
(null)
(null)
(null)
Först får man fötterna tvättade 😊
(null)
(null)
(null)
(null)

Ikväll fick jag ett jobbigt hostanfall igen som inte riktigt ville sluta 🫣 så nu har jag preppat med både glass och te med honung i. 
(null)

Imorn börjar vi redan kl. 07.30 så nu är det sovdags här! God natt 😴 

Kommentera här: