Så fruktansvärt dåligt 🫣

God kväll! 
Jag sov så fruktansvärt dåligt i natt 🫣 enligt min smartklocka har jag varit vaken 7 gånger, och det är nog definitivt ingen överdrift. Har fryst, svettats och drömt konstigt. Jag vet inte säkert men kan ha varit så att jag hade feber under natten. Jag har mått okej under dagen i alla fall. Är inte förkyld eller så, enbart hosta. 
(null)

Efter att alla elever gått hem och vi hade slutat för dagen tog jag, Marie och Pim moppen in till Rayong, det är 30-40 minuters körning. Vi skulle först till shoppingcentret Passione och därefter till nattmarknaden. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vi kom hem igen vid 19.30-tiden. Jag shoppade inte särskilt mycket. En parfym och en febertermometer 😅 
Från marknaden köpte jag med mig lite färsk frukt; ananas, pomelo och bananer. 
Nu är det sovdags! 😴

Kommentera här: