Nu är vi äntligen här! 😍

Det händer så mycket här att jag inte riktigt hinner med att blogga alla gånger 🫣 sorry för det! 
Börjar i onsdags där förra inlägget slutade. På kvällen åkte vi till Tamnanpar som är ett vattenland/resort och restaurang. Vi åkte bara dit för att äta och titta på den mysiga miljön, som har lite djungelkänsla 😊 maten var helt okej, dock väldigt dyrt jämfört med många ställen. Dom är dock rätt unika med att servera krokodil på sin meny 😅 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Krokodil någon? (null)

Senare på kvällen, när vi kom hem från Tamnampar så hade jag, Marie och Björn ett sista APT-möte 😊 
(null)

Igår, torsdag, blev det under dagen fokus på att plocka i ordning och förbereda för nedstängning av verksamheten för säsongen, då alla mina barn var lediga 😅 jag hade också lite möten med rektor Marie och en thailändsk kvinna om bokföring/ekonomi. På kvällen tog vi det lugnt och åkte vara ner till cheers för att äta kvällsmat. En vääldigt god och smakrik massaman gai blev det 😋
 
Lite påskpyssel blev det under dagen med 😁🐣
(null) 
(null) 
(null) 
(null)

Cheers, längs Suan Son-stranden
(null)
(null)
(null)
(null)

Nu har jag semester!! Och är äntligen på plats på ett mysigt hotell på Koh Samet! 😍🙏 men jag kommer att skriva ett eget inlägg om denna dag lite senare ikväll, som har innehållit allt ifrån säsongsavslutning på stranden med eleverna samt resan hit till Koh Samet. Jag har också en massa bilder att visa! 😍 men nu är det först dags för middag! 


Kommentera här: