Håller tummarna! 🙏

Nu är han äntligen här! 😍🙏
(null)

Trist nog så kom han just den dagen då vi haft mest tråkigt väder sedan jag kom hit den 20 februari 🙃 småregnat bitvis och varit mulet hela dagen. Dessutom ovanligt svalt. Men det kanske är en bra mjukstart 😅 
Imorn håller vi tummarna för fint väder! Då blir det utflykt till stranden Ao Khai, dog rescue och middag på moghere café (varan-kaféet). Fredrik fyller år imorgon och min plan för morgondagen var egentligen att överraska honom med en heldag till sjöss, på båtutflykt med M/S Sunflower. Dessvärre fick jag i eftermiddags beskedet att båtturen är inställd, så då blev det att omplanera helt enkelt. Men jag tror att vi får en riktigt bra dag ändå! 😊 
Efter att vi slutade för dagen så åkte jag direkt hem till Fredrik, som vilade efter att ha landat kl. 05.45 imorse. Sedan tog vi en liten sightseeing-tur runt omkring här samt in till Ban Phe. 
(null)
(null)
(null)

’Bara’ 26 grader imorse när jag åkte 🫣 ovanligt svalt 
(null)

Fredrik hade med sig leverans från Sverige 😍🙏 Celsius, choklad m.m! 
(null)

Jag överraskade honom med lite ballonger osv när han kom 😁🙏 eftersom han fyller år imorgon. Kanske blir några fler överraskningar imorgon med 🙃
(null)
(null)

Kommentera här: