Ett kärt återseende! 🤩

Nu blev det ett supersent inlägg men jag har haft en sån super-eftermiddag och kväll att jag bara måste skriva några ord och visa alla bilder från dagen! 😍🙏 
(null)

Först och främst lite av vad vi roat oss med på jobbet idag, jag och barnen 😁 såå coola ormar! 
(null)
(null)
(null)

Efter att vi slutade för dagen blev det raka spåret till stranden Bee Happy där det väntades sandslottstävling och häng och buffémiddag tillsammans med de allra flesta barnen/eleverna, föräldrarna och pedagogerna. Såå trevligt! Och vänta bara tills ni får se alla de sandkreationer som byggdes 😍
Långt där borta i gläntan ligger Bee Happy 🤪
Det var verkligen ett kärt återseende med Nirot som driver restaurangen, "Idaaa" hörde jag bara när jag kom gåendes efter att ha parkerat moppen, följt av en stor kram! 😅
(null)
(null)
(null)
(null)

Sen drog sandslottstävlingen igång! Några direkta slott blev det kanske inte, men väldigt häftiga byggen! 😍
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Därefter blev det good mat och allmänt häng 😍🙏
(null)
(null)
(null)

Kom hem vid 19.45 typ. Då traskade jag bort till gymmet och hängde på löpbandet en stund medan jag kollade färdigt på avsnitt 2 av "min personlighet" med Anders Hansen. Det 3:e avsnittet ser jag jättemycket fram emot att se, så det får bli en tur till gymmet imorn kväll med 😜 bra rutin ändå tycker jag!

Det satt en liten kompis på gym-skylten 🤓🦎
(null)

Mina andra kompisar, fläktarna 😍🙏 plus AC:n då! 
(null) (null)

.. och så här blev kvällens strandklädsel! 
Nu är det sovdags för Ida! Kortdag på jobbet imorn, 08-13 🥳
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Ett så härligt liv du lever! Men jag måste bara fråga angående att du jobbar på skola i Thailand? Som jag hr förstått utifrån det som skrivs i pressen så drivs skolan du arbetar på utan arbetstillstånd. Hur tänker du kring det? Du är inte rädd att åka dit om myndigheten skulle göra ett tillslag. Det kan stå dig väldigt dyrt om så skulle ske?

Svar: Jag svarar jättegärna på den frågan när jag vet vem det är som frågar ☺️ så återkom gärna när du vågar använda ditt eget namn så förklarar jag jättegärna!
Ida Lidebjer Granberg

Kommentera här: