Dags att sammanfatta veckan đŸ„°

Hej! Jag befinner mig pĂ„ Three Tree’s beach dĂ€r jag ligger pĂ„ en solsĂ€ng under ett parasoll. 
Det har mestadels varit mulet sedan jag slutade jobbet vid 13, men Ă€ndĂ„ sĂ„Ă„ skönt att bara fĂ„ ligga och koppla av, höra vĂ„gorna och havet som brusar och slumra till lite. 
Idag kĂ€nde jag mig vĂ€ldigt matt bĂ„de i kropp och huvud nĂ€r vi slutade. Dels Ă€r vi vana att Ă€ta lunch vid 11 och idag blev det inte förrĂ€n ca 13.45. Det - i kombination med intensiteten nĂ€r det Ă€r mycket barn har nog bidragit till det. Jag kan kĂ€nna mig trött i ryggen (bröstryggen) nĂ€r det Ă€r intensivt pĂ„ jobbet, sĂ„ har jag haft det till och frĂ„n sedan min rallyolycka 2016. DĂ„ Ă€r det bara att försöka lyssna pĂ„ kroppen â˜șïžđŸ™
De har massage hĂ€r pĂ„ stranden sĂ„ jag tĂ€nkte faktiskt gĂ„ bort och kolla om de har tid att knĂ„da min stackars rygg lite 😍 
(null)

Dessa coola ormar har jag och barnen skapat idag, med hjĂ€lp av papperstallrikar đŸ„°đŸ™ vi har ocksĂ„ sammanfattat veckans temaarbete lite, om ormar. Barnen bara suger Ă„t sig allt vi lĂ€ser om och lĂ€r oss, det Ă€r sĂ„Ă„ kul! 
NĂ€sta vecka blir det ett nytt Thailands-djur!đŸ„ł 
(null)
(null)



Kommentera hÀr: