Lyxade lite! đŸ€©

God morgon! Glömde visst att blogga igĂ„r, tiden bara försvann 😅 
Efter att jag hade slutat igĂ„r sĂ„ Ă„kte jag hem och gjorde Fredrik sĂ€llskap bort till TDV-restaurangen dĂ„ han inte hade Ă€tit lunch. DĂ€refter slĂ€ngde vi oss i poolen och hĂ€ngde dĂ€r resten av eftermiddagen. Det hade dock hĂ€nt nĂ„t med poolen pĂ„ TDV3 sĂ„ det var en hel del folk i ’vĂ„r pool’ pĂ„ TDV4 istĂ€llet. Blev ingen avkoppling direkt 😅 men skönt Ă€ndĂ„. 36 grader var det i poolen nĂ€r vi mĂ€tte igĂ„r.. 

HĂ€r Ă€r förresten moppen/MC’n som jag hyr av Marie nu nĂ€r de Ă„kt hem. SĂ„ har bytt ut den mindre jag hade, mot denna. Men Ă„ker betydligt bĂ€ttre 😊 framförallt nĂ€r vi Ă„ker tvĂ„!
(null)

PĂ„ kvĂ€llen igĂ„r tog jag med Fredrik pĂ„ sightseeing till den tyska restaurangen Sunny Phe, i Ban Phe. Den Ă€r lite dyrare men vĂ€ldigt bra mat, nĂ€r man Ă€r sugen pĂ„ nĂ„t annat Ă€n thaimat som omvĂ€xling đŸ˜Š
(null)
(null)
Dom har sĂ„ coola tandpetar-hĂ„llare pĂ„ den restaurangen. Man trycker ner fĂ„gelns huvud sĂ„ plockar den upp en tandpetare med nĂ€bben😅👌
(null)

Sen fick Fredrik operera min stortĂ„ lite, har vĂ€ntat pĂ„ det i flera veckor 😅 tills han skulle komma! Har fĂ„tt nageltrĂ„ng och det gör sĂ„Ă„ sjukt ont!
(null)

Glömde ju visa bilder frĂ„n nĂ€r vi var pĂ„ inner Cake och lyxade lite i söndags! 
(null)
(null)
(null)
(null)




Kommentera hÀr: