Såå obehagligt!

Kolla hur vi startade dagen imorse! Huur lyxigt 😍🙏 vi beställde hem brunch från en restaurang en bit härifrån, som vi åt i poolen 😋 det var såå gott! Acaibowl + pannkakor med banan och jordnötssmör för min del och ’coco cocoa’-bowl + toast med bacon & banan för Fredrik! 
(null)
(null)
(null)
(null)

Sen har vi njutit i solen och i poolen nästan hela dagen 🥰 vid 15-tiden gick vi ner till Rolfs hus som ligger längst ner vid stranden/havet. Vi tog med oss våra snorklar/cyklop och snorklade därifrån, runt Shark Bay 😁🤿🐠 
Såg massor av färgglada fiskar och två mindre hajar (black tip reef sharks). Dock inga sköldpaddor tyvärr. Men nytt försök imorgon. Då ska vi paddla kajak iväg till en annan strand tänkte vi, och snorkla där!
(null)
(null)
(null)

Snygga badskor, så att vi slipper trampa på vassa koraller 🤓
(null)

Det är svårt att få en rättvis bild på det, men det är sååå galet branta backar här! Väldigt bra träningspass! 😅 
En av backarna upp hit till resorten har vi fått stanna med moppen halvvägs upp i och jag hoppar av och går upp för resten, för moppen orkar inte upp för den med båda oss på 😅
(null)
Det är dock sååå fina vyer och miljöer att det är värt det alla gånger! 😍🙏
(null)
Solnedgång på vår altan! 😍☀️
(null)

Ikväll tog Rolf med oss till en mysig italiensk restaurang en bit härifrån. Maten var toppen verkligen 😋 
(null)
(null)
(null)

Sen blev det ett kvällsbad när vi kom tillbaka! 
Därefter har Fredrik opererat min tånagel igen 🫣 som har nageltrång. Det gör ju såå galet ont! Och jag är dessutom sååå fjantig när det rör mina fötter/tår och framförallt tånaglar. Jag tycker att det är såå obehagligt när nån grejar med dom..  
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: