Otäck känsla

Gårdagen blev det en väldigt lugn dag. Strandhäng med Peder och Therese och när vi skulle gå upp till strandrestaurangen och äta så blev jag plötsligt alldeles yr, kallsvettig och illamående samt alldeles matt i kroppen och det började sticka i fingrarna. Insåg att det var vätskebrist och det enda som hjälpte var att lägga mig ner, men jag orkade inte ta mig tillbaka till solsängen. Otäck känsla! Jag tvingade i mig en massa vatten och vätskeersättning, och ganska snabbt kände jag mig som tur var bättre.
Tanken var egentligen att träna igårkväll men istället blev det vilodag. 
Jag känner mig ganska bra idag, förutom lite mer matt än vanligt. Så kanske tar mig till gymmet och kör lite ikväll 🙂 först blir det i alla fall lite poolhäng när jag kommer hem från jobbet. Det känns gaaalet varmt idag. Det står att det är "34 grader, men känns som 40" 😅🌞
 
 
 

Kommentera här: