Efterlängtat!

Hello! Nu är det snart fredag och helg igen. 
Efter jobbet idag åkte jag med Therese på hennes MC till stranden, där Peder väntade på oss. 
Efter det blev det en mysig middag nere vid stranden precis nedanför där vi bor. Kolla bilden nedan på den fantastiska vyn jag tog från restaurangen, med Koh Samet i bakgrunden 😍
När vi kom hem hade de installerat en ny AC i vardagsrummet i vårt hus, såå skönt! Den gamla funkade inget vidare, så vi har inte tillbringat jättemycket tid i vardagsrummet pga värmen. 
Jag tänkte skriva ett inägg och visa lite bilder från huset och området också, men det får bli en annan dag för nu är det definitivt sovdags. God natt 😊
 
Förresten, jag och Therese har beställt en del grejer från bästa nätshopping-sidan i Thailand, Lazada. Där finns supermycket billiga grejer, de har verkligen ALLT och lite till. Nu väntar vi på leverans av varsin Bluetooth-högtalare som jag verkligen ser fram emot att ha!.. men idag kom ett annat paket, nämligen cyklop med snorkel 😁 så nu blir det en massa snorkling i havet framöver! ✌️
 

Kommentarer:

1 FSHD Daniel:

Härliga bilder :)

Svar: Tack 😁
Ida Lidebjer Granberg

Kommentera här: