Årets första...

Nu är vi hemma efter en mysig kväll på Thereses altan. Hon bor också på samma område (Pinery) och vi kan nästan se varandras hus. Peder och jag blev hembjudna till Therese på årets första julskinkmacka 😋 vad gott det var!! Det finns en butik som heter Olearys här i Ban Phe som importerar matvaror från Sverige. Och även om det är lite dyrt så är vissa saker värda att unna sig. Som julskinka och senap till exempel 😍
I eftermiddags testade dessutom jag och Peder att fika på Bike'n'Bite.. Jag har hört mycket gott om deras fika och det levde upp till alla förväntningar kan jag säga, 😋 kolla bara på bilderna nedan! Chocolate lava cake.. Det låter väl helt fantastiskt?

Kommentarer:

1 Maria Jonsson :

Vad skönt det ser ut och maten ser jättegod ut 😍

2 allenheim.blogg.se:

Jag o johan äter frukost där varje vecka. Helt klart vårt favoritställe 🙌🏻

Svar: Ahaa, vad brukar ni äta då? Några, rekommendationer? 😊
Ida Lidebjer Granberg

3 Anonym:

Äggröra o tonfiskmacka samt mangoshake 😃

Kommentera här: